fredag 2 maj 2008

hålla tummar

Idag är en nätvän i Finland för att förhoppningsvis få med och i sig ett eller två av hennes befruktade ägg. Tre rackare blev alltså till cellklump när tycke upptod häromdagen och nu är det helt upptill hur den fortsatta delningen har fungerat. Jag tror det har funkat superbra. Hoppas stenhårt!
Fertilitetsturist kan alltså runt nu vara ruvare. Jag håller tummarna uppe som man gör i mitt hemland.
Heja dig FT, du kommer bli en alldeles otroligt underbar mamma och heja mitt Finland som gör det här möjligt för dig!

2 kommentarer:

Madde (maddepladder) sa...

Hoppas du/ni tycker detta är ett ok inlägg, kunde inte låta bli att själa bilden av er båda, ni ser så starka ut tillsammans!

http://maddepladder.blogspot.com/2008/05/marcus-birro.html

Fertilitetsturist sa...

Heja dig, heja Finland och heja embryona!!! Tusen tack för tummarna i luften! Och du, jag tänker på dig och er också! Stor kram!!! FT