tisdag 11 augusti 2009

dans

Favorit från förra veckan.
Ryser än när jag tänker på det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

OJ! Vad snyggt, tjusigt!
Tack för att du la ut klippet!
//Maggan1

Malin, Lammhult sa...

Ja, den är helt underbar! Får tårar i ögonen varje gång jag ser den. Kan du inte hitta parkbänksdansen med Travis och lägga ut med så fler får njuta av den dansen med?

Tack för en mysig date framför tv:n, vännen - favorit i repris ikväll?!? ;-)

Gråa musen sa...

Asså det var bland det bästa jag sett i dansväg. Finner inga ord

Gråa musen sa...

Vad heter paret? hittar det inte på youtube! Skulle vilja höra komentarerna efteråt i programmet.

Anonym sa...

Usch, jag tyckte det var hemskt! Värsta S&M-grejen ju. Såg ut som en misshandel. Blä.

Monika sa...

Mår din sambo bättre nu? Efter det där med att gå bärsärk i hemmet? Han har det svårt nu? Jag ber för er alla tre. Blir så lessen för lille pojkens skull. Om det skulle bli för stökit runt omkring honom under hans mest påverkbara tid i livet, kanske att din sambo behöver proffessionell hjälp. Ett råd bara från en vars far förstörde väldigt mycket, då när man var liten och skyddslös.

Mila sa...

Hej!

Här kommer länken till parkbänksdansen från ett stort SYTYCD-fan!

http://www.youtube.com/watch?v=ADBgqJgfU7M

Ha det bra!
/Mila