lördag 17 juli 2010

Milo snackar i tele


Han gillar att prata i telefon tydligen, vår son. I en dryg halvtimme gick han omkring tidigare och snackade om, ja vad det nu är han pratar om. Det började den här gången med att mamma ringde min mobil och jag svarade, då gick Milo och tog fjärrkontrollen och satte igång.
Det efterhängsna mamman (jag) tjatar om är "vem är det som ringer?" typ. Helt uppenbart är ju att han inte vill svara och försöker skaka av sig mig bäst han kan. He he.

Nu är han igång igen med riktiga telefonen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart barn! Och vad engagerad han är i sitt telefonsamtal!
Att sen ha föräldrar som hela tiden ska kolla upp vem som ringer - ja det är inte lätt du Milo. Och inte kan du skaka av dig dom heller! ;-)
Tack för en härlig och talande liten filmsnutt, Milo har redan lärt sig att man ska vara uppmärksam mot den man talar med, hihi!
Kramar till denne lille man och hans föräldrar från Maggan1

Christina sa...

Han kanske snackar med en flickvän. Nej det är väl lite tidigt men vänta bara!
Underbar han är prinsen.
Visa han detta.
Det är Hobbe ur Taxmaffian som sjunger.
Ha en underbar kväll.
kram Christina
http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=32649

Anonym sa...

Haha..där ser man.. undra vart han fått det där ifrån ;-)
K2

Anonym sa...

Så otroligt söt han låter. jag är synskadad och ser honom inte men slår vad om att han är världens sötaste. :) Har en kille själv som är tre år och hade nästan glömt hur gulligt det där pratet är. :)
Hoppas du nu fått ett datum så du kan fokusera på det.
Tänker på er.
stor kram från Ulrika.