söndag 27 april 2008

färdig för bröllop

Återvände precis från stan glad men med en liten känsla av förvirring och ångest eftersom jag just nu är 1 000 kr fattigare än jag var för bara någon timme sen (att det kan gå så snabbt). Fast glädjen är ändå störst. Köpte en bröllopsklänning, sjal till den, vardagsskor och två toppar så jag måste säga att trots plånbokens lätthet är jag väldigt nöjd över vad tusenlappen gick till även om det är spara som gäller nu ett bra tag framöver. Senare ikväll får ni kanske se mig mannekänga i min skrud som jag ska ha på någon annans bröllop. Hoppas den duger och att jag passar in. Vet ju inte alls hur de (kvinnor, tjejer, damer) brukar vara klädda på bröllop i Italien... Men Marcus tycker jag är fin och det får räcka så. Ett tag. Han tycker iofs att jag alltid är fin oavsett klädsel så jag tar tacksamt emot lite konstruktiv kritik eller vänliga åsikter när bloggen väl goes mode lite senare ikväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot att se och bedöma din skrud! :-)

Anonym sa...

Jag väntar med spänning!

Anonym sa...

Kul att du lyckades hitta den klänning till bröllopet!
Och med tanke på hur mycket du fick för den där 1000-lappen så känns det ju som du kan vara mer än nöjd.
Ska bli spännande att se hur klänningen ser ut. Men jag är säker på att den kläder dig. :)