lördag 14 januari 2012

skiner upp




Morgonkaffet smakar lite bättre i skenet av några levande ljus och morgontidningen är plötsligt intressantare.
Idag är det lördag den 14e. Vilket innebär att vi överlevde gårdagens fredag. Bra jobbat.

Jag kom aldrig iväg till förhandsröstningen igår (gjorde du?) så jag är glad att vi har ny chans idag.
Och jag har bestämt att Haavisto får min röst! Känns som att han på många sätt kan vara just den presidenten Finland men också världen behöver.
Men då ses vi på ambassaden då, mina fellowfinns!
Puss på er och alla andra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysig kaffestund på morgonen! Och alla så överlevde vi fredagen 13:e!Åtminstone nästan alla,, några kanske föll bort av olika anledningar, men vi fördjupar oss inte i dom tycker jag. Var och en har nog av sin plåga sa min gamla farmor en gång, och det är nog så sant så.
Blev det någon röstning?
Ha det gott! Kram Maggan1