söndag 20 september 2009

kännas bra är bra

Milo gungade idag. Tog en promenad och hittade en lekpark där killen fick svänga fritt och som han njöt älsklingen! Tjöt av skratt gjorde han den lille mannen varje gång ny fart gavs. Blir fler turer dit i veckan.
Marcus åkte idag och det kändes bra.
Inte bra för att han åkte, utan för att jag visste att jag skulle sakna honom. Vilket jag redan gör. Tror också han kommer sakna tillbaka.
Känns bra det med.

Nu ska jag se film. Ett tag.
Tror den innehåller mycket underlivshumor. Behöver det. Inte nödvändigtvis underlivsdelen så mycket som humorn, men vad fan, underliv är kul det med. Framförallt bakdelen. Prutt och bajs närmare bestämt.
Ja ja. Vi får se vad det blir. Hoppas roligt i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jonna!
Trots att signaturen Mine i din förra bloggtext ondgör sig över mina kommentarer och tycker dom är för kompisbetonade, så dristar jag mig ändå till att skriva en liten kommentar idag också. Jag är övertygad om att du ryter ifrån, Jonna, när det är något du inte gillar, vare sig det skrivs av mig eller någon annan. Du har ju också möjligheten att inte publicera det du inte gillar och jag förutsätter att du använder dej av den möjligheten när du tycker det är befogat. Det är ju (som jag skrivit tidigare) Din blogg och Du som är ”chefen” ;-).
Jag blir så glad när jag läser hur kul Ni haft det vid lekparken idag! Du skriver så man både ser och hör hur kul det var.
Det är ju också positivt att du redan saknar Marcus och han dej. Du har väl läst det han skrivit på Passagen, dedikerat till Dig? Vilken underbar sambo du har, Jonna. Bland det vackraste jag nånsin läst! En verkligt fin kärleksförklaring han skrivit till Dej.

Hoppas filmen var rolig med eller utan ”prutt och bajs”! Ha det så kul på dansen i morgon!
//Kram Maggan1

Nikki sa...

Ni kommer att fixa detta!! Ni är starka o älskar varandra innerligt,, Allt kommer att bli bra!
kram

Tessan sa...

Åhh jag har också sån humor!! Kan varmt rekommendera Sex Drive om du inte redan sett den. Skrattsalvor i en och en halv timma!!