söndag 27 september 2009

söndagsshopping

Vi ska ut och shoppa. Till mig!
Milo fick massor av kläder och annat i veckan så nu är det min tur. Det tror jag han tycker med.
Älsklingen vaknade så himla glad idag (oftast gör han ju faktiskt det även om natten varit bristfällig) och har hållt i det humöret hela morgonen. Vi har jagat katt, läst 1, 2, 3, 4 -den mest spännande berättelsen i världen, lekt lite annat och ätit lunch. Nu är det vagntur ute och sen alltså inne (i galleriorna) som gäller.
Åh längtar stort efter det jag ska köpa. Hi hii.
Hörs sen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låt mig gissa...SKOR!!!!

Anonym sa...

Trevlig förmiddag ser jag! Hoppas eftermiddagen med shoppingen blev lika trevlig och att du hittade en del att köpa! Ska bli spännande att höra!
//Maggan1

Gollumaja sa...

Nej jag tror det blev en hopfällbar SAUNA.