fredag 23 juli 2010

fredagsflås

Milo väntar på att Päivi ska komma.
Jag med.
Marcus åkte tidigare och nu är det bara vi två och katterna här. Killen är så cool i sin lite för stora randiga gondoljärtröja som på ett mycket charmigt sätt blottar ena axeln. Han tittar på Firma fantasiflytt och rör på höfterna till musiken på ett sätt som skulle kunna få Michael Jackson att rycka av avundsjuka.
Jag pulade till frukost i mig lite tabletter och sitter nu aningen överdoserad av bricanyl och flåsar. Det kanske låter som ett inte helt genomtrevligt tillstånd men hjärtklappning har tendens att ta fokus från annat och just nu är det mycket välkommet.
Ska se vad dagen har att komma med i övrigt. Egentligen är det ju väldigt spännande så här på förmiddagen när man har allt framför sig. Och väldigt mycket hänger faktiskt på mig. Just mig. Lite läskigt med sådant otroligt ansvar visserligen, men samtidigt -vilken makt man har. Och makt ger kickar.
Nu ska jag flåsa vidare och fundera på vilken film jag ska hyra tills ikväll. Något klockrent tips?

4 kommentarer:

Kristina sa...

Reese Witherspoons debut som fjortonåring, " The man in the moon"! Underbar film i 50-talsmiljö, med snyftvarning!

Rebecca sa...

Jag gillade verkligen Shutter Islans med Leonardo DiCaprio. En thriller som helt plötsligt blir väldigt förvirrande och det är i slutstunden som alla bitar faller på plats. En film i någorlunda samma stuk som The Game. Hoppas du hittar nåt du gillar.

Kram Rebecca

Christina sa...

Om du vill gråta.
PS I love you.
En underbar film.
kram Christina

Anonym sa...

the butterfly effect. eller vildängel :-)