lördag 31 juli 2010

lite snabbt såhär innan sova

Var på bio nyss. Såg Inception som var mycket bra och spännande! Lite knepig visserligen på sina ställen för en gravidhjärna som min, men jag hängde ändå hjälpligt med. Vill dock se igen rätt snart för frågetecknen blev till sist ett antal, något som inte alltid är dåligt men vissa vill jag räta ut. Leo var såklart suverän och de andra med. En film att se på bio, så ska ni på något -gå på den. Fast lämna läsken, för om man som jag blir tvungen att snabbt (ja ni hör ju, redan där är den ekvationen för min del helt fel) gå på toa mitt i allt missar man mycket och det vill man inte.
Nu ska jag sova i svala sköna vardagsrummet där Marcus har bäddat och fixat så fint med nattlampa och en veckotidning intill. Milo sover med papps och Plutt (som inget val har) sover med mamms. Bra lösning just nu då jag nattetid behöver extra luft och Marcus tystnad.

Sov gott ni med.
Kram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att ni nu kan stå enig och starka.Backar jag bloggen så var Milos babytid ibland ett rent helsike med sömn och annat så hopes att ni kan samsas.Två barn är ännu mer arbete och kanske din man bör försöka ta ett annat arbete en tid. Det gjorde min man som är konstnär. Familjen fick gå före "skapandet".Fint med bra och snälla föräldrar som egentligen fick jort det din man skulle ha gjort. Randi Willumsen

Anonym sa...

Kul att du kom iväg på bio och att filmen var bra! Har hört från flera att den är mkt sevärd.
Hoppas du fick sova gott inatt, kul att höra att Marcus fixat så fint till dig!
Hoppas också att dagen idag är och förblir bra, kanske har ni lite solsken som vi har här hos oss.
Kram till er från Maggan1

Anonym sa...

Nu är det bara 9 dagar kvar tills hon kommer.(ler)
Underbara tanke.
Hälsar
Lena