lördag 3 juli 2010

sommar

Nu börjar det gå ner. 27 tror jag det var precis. 27 grader och klockan har slagit tio.
Jag gillar värme, det gör jag, men just nu kan jag hålla mig för skratt.
Tar förresten tillbaka mina lovord till HM. Långkjolen hade ett jättestort hål och då alla toppar jag köpte var liksom köpta till den faller min klädplan inför imorgon. Dessutom upptäckte jag en massa små hål på korallröda tunikan från allsången om ni minns (min plan B) så den också ska lämnas tillbaka på måndag. Står, sitter som man säger på ruta ett och undrar vad jag nu ska ha på mig när vi tar en tur till stan. Den stora. Vi ska på Shrekpremiär imorgon och det ska bli mycket skoj och inte för att någon annan kommer bry sig, men jag vill känna mig så fin jag bara kan.
Ska rota lite till i skåpet så får vi se.

2 kommentarer:

Lundström sa...

Åh vad skoj, blogga sen om den är bra. Kram

Anonym sa...

Men vad trist med shoppingen, hål i långkjolen?!?! Och den korallröda tunikan som var så fin och du var så fin i den, hål i den också? Var f-n finns kvalitén nu för tiden i det man handlar?
Men du har säkert något annat läckert i garderoben du kan ta på dig, även om du gärna hade velat ha något nytt (hade jag också velat). Självklart vill man känna sig fin när man ska iväg på premiär. Men rota på du, är säker på att det finns något du gillar!
PS Jag har också blivit något av ett VM-freak, och gubben också. Ingen av oss har brytt oss förut speciellt om fotboll, men nu och till stor del kan vi tacka Marcus för det. Han har gjort ett fenomenalt kanonjobb hela VM-resan! Lyssnar parallellt på honom nu i Nattsudd. Snygg frilla du fixade till på honom.
Kramar till er från Maggan1