torsdag 31 maj 2012

fobi

Har några stycken.
Mest är det sladdriga, små kryp som hotar mitt liv och får mig att gråta när det regnar. Men sen händer det ibland att jag får fullständig panik av att ha något mellan tänderna och inte få bort det. Och jag pratar panik! Därför har jag alltid tandtråd i väskan.
Men.
Nu.
Efter min tur till tandläkaren idag där renoveringsprojekt ala tandfan har börjat sitter jag här med ett provisoriskt hölje på och mellan två tänder som driver mig smått till vansinne. Och jag får INTE tandtråda! Hjälp. Nästa tid den elfte och jag längtar dit!
Tills dess... Ja, det är bita ihop som gäller. Hårt som faaan.
Fast nu -se film.




1 kommentar:

Anonym sa...

Den här fobin känner jag igen. Fy f-n vad äckligt det är. Och den elfte, men å andra sidan nu är det ju bara några dagar kvar.........
//Maggan1