måndag 1 oktober 2007

dumma dator

Nu har jag i flera dagar försökt lägga in lite foton från min och brorsans resa till London men det vill sig inte. Blir arg. På denna leksak till dator! Arrgh!
Är väldigt trött så jag tänkte för enkelhetens och min egen bekvämlighets skull kommunicera genom bilder istället, men nu när det inte går, ja då blir jag ännu tröttare.

Men jag är dock på gång lite. Egentligen. Samlar kraft. Ser strunt (diverse ordjakter, glamour och idol) på tv och läser bok. Däremellan jobbar jag och letar efter meningsfullhet. Tror mig hitta den ibland men så smiter fanskapet iväg och jag står på ruta ett och spejar.

Men så länge jag letar finns jag. Eller nåt sånt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst, krånglande teknik är aldrig kul...
de är bra när de funkar och enormt tidskrävande när de inte gör det (fast jag brukar mest skrika när det inte funkar ;-)
så får min datorkunnige sambo fixa resten...)Det hade ju vart roligt att få se lite bilder från Englandsresan. Hoppas du hittar lite energi där du letar...Höstpaletten är fin att plocka vackra färger från som värmer ända in i mörkret :-) .A-dam var inte helt fel heller fast man blir ju trött på alla hashlöv överallt när det finns så mycket mer intressant i staden att upptäcka. Drunknade i Rembrandts tavlor...och all tokig design där är aldrig fel...
Annars så försöker jag hitta mig själv nånstans härhemma bland tvätthögarna...Känns som mitt projekt i år....bokslut nr30+
Tack för att jag får titta in här emellanåt och varma tummhållningar till dig och M.