söndag 28 oktober 2007

hemma igen

Det var en snabbvisit som hette duga. Tillbaka i norrköping och hos katterna. M är som vanligt inte här, men när han väl kommer hem ikväll (längtar!) så blir det inget mer hysteriskt turnerande på ett tag. Pust. Det har varit en stressig tid. Mest för honom så klart, men nog har jag solidaritetslidit en del jag också ;-)

Idag blir minsta lillebror officiellt 22 år. Känns rätt knepigt egentligen. Minns så väl när han ännu var en liten dreglande bebis. Och att han nu är 22 betyder ju att jag måste vara närmare en dinosaurie. Storasyster var i alla fall med ut en sväng och ölade igår. Kändes bra att leka normal för en stund även om jag imorse märkte av mina årsringar på ett grymt sätt. Var tog den där extra timmen vägen egentligen?

Nu blir det sköna söndagen i soffan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, min lillbebisbror fyller snart 22 år han också. Och alla frågar om det verkligen är sant att vi är helsyskon, vilket vi är! Ja, det är bara att erkänna, man blir lite segare på partyfronten. Kram

Anonym sa...

Grattis till lillebror säger jag!
Efter en gigantisk fest igår med 77 gäster och fri bar så har det varit soffan som gällt här också.

Anonym sa...

Så det blev lite öl iaf! :-) Det var trevligt att träffas en sväng. Ni får komma upp snart igen och stanna lite längre tycker jag! Kram