torsdag 28 februari 2008

bikinibalett

Aldrig vill man spola så mycket vatten som när vatten inte finns. Vi var utan ett tag nu på kvällen, som många andra stackars norrköpingsbor, på grund av nåt rörläckage som skulle fixas och i panik gick jag och släpade hem ett antal liter från bajskonsum ifall det skulle hålla i sig över natten. Nu har det börjat rinna till igen så ordningen är någorlunda återställd.
På tv njuter vi av nyinköpta italienska rai. Helt underbart usel är låtkvaliteten på årets San Remofestival och precis lika underhållande. Som vi skrattar! Det är mycket som är kul med italiensk tv. Spontant och fullständigt oprovocerat dyker t ex, i vilket program som helst, bikinibaletten upp och snurrar förföriskt några varv. Fantastiskt och fullständigt politiskt icke-korrekt. Men så roligt. Än så länge.
Nu låter någon stackare i San Remo igen, måste gå och kolla.

1 kommentar:

Anonym sa...

japansk tv säger jag bara. ;) helt galet. när vi var där såg jag bl.a en flicka med plastbröst klädd i maid klänning som hjälpte till med matlagning. eller ja, rörde i grytan med hon fnittrade och de zoomade in hennes urringning. hm. ;) och en boxningsring med allt från överviktiga till riktiga bruce lee kopior brottades med uppblåsbara djur! bland det sjukaste jag sett. ^-^ roligt hade jag!