lördag 5 juli 2008

dag två gbg

Ännu en fantastiskt fin och varm dag i Göteborg bakom oss, med god lunch och sedan glass på Liseberg. Mamma och pappa muumin var och hälsade på en sväng. De har haft ett litet semesterrace i södra Sverige och är nu på väg uppåt och hemåt igen. Mycket trevligt hade vi allihopa!

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila. Hjärnan är lindad i och misstänker jag även fylld av vadd, bildligt talat, så att skriva mer är inte ett alternativ alls. Imorgon ska vi hem till bebisarna och det ska bli skönt, för hemma är ändå bäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom precis hem med flyget ifrån Rom. Kände att jag ville se hur det är med dig och Mini innan jag kryper ner i sängen och sover. Glad jag blev att allt verkar vara bra! Och vad gulligt att Mini börjar ta form. :)

Roligt att ni är här i stan och njuter lite.

Nu måste jag sova är såååå trött!!

Elin i Björken sa...

Borta bra, men hemma bäst. Speciellt med en katt eller två som sover på ens mage.

Brukar era katter känna av när du är gravid?

Mina har legat som klistrade över min mage de gånger jag varit gravid. De har till och med vetat före G-testet när jag väntat barn. Mysko, eller hur?