fredag 11 juli 2008

nya skor idag!


Jag vet att var och varannan redan har sådana här men jag har inte lyckats hitta passande än, och som jag har letat! Tills idag då jag med bröderna var och åt den för varje dag obligatoriska subwaymackan och ena brorsans tjej med kompis kom och hon hade dessa (ja inte exakt det här då) på sig! Bianco, trodde jag och sörjde för ett ögonblick eftersom biancovarianten inte gillade min fot, eller kanske var det tvärtom. Men, fick jag veta, dessa läckerheter var från Din Sko, gamla hederliga Din Sko. I Gävle måste tilläggas för i Norrköping har jag inte sett dom. För härliga 349 svenska riksdaler blev dom mina och en glad skit är jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jonna !

Tycker både skor o klänningarna är superfina .
Du är såå gullig gumman .

Kramar Åse

ingy sa...

ah! jag har oxå letat efter såna, alla har bara skavt på mig eller inte passat osv. grattis! ;)