tisdag 30 mars 2010

rycka upp fanskapet

Har dåligt samvete inför vår vackra vän solen som är på besök utanför.
Hade ett "litet" avbrott på sömnen mellan tre och sex i morse och det har tydligt satt sina spår. Ska nu snällt och falskt leende (så lurar man kroppen) försöka rycka upp mig, räta på onda ryggen och inte få ett utbrott.

Vi håller på att bestämma oss för om vi ska till Göteborg över påsken eller inte. Att allt ska vara så svårt, men det är det, så bara att acceptera och fortsätta le :-). Snart har vi i alla fall bestämt för snart är det ju påsk. Jag hoppas det blir av. Har ju inte varit där på evigheter, Milo aldrig, och jag vet ju inte hur länge jag är i resbart skick så det hade ju varit ett bra tillfälle. Dessutom har hotellet vi kikat på spa-avdelning där jag hade tänkt casha in lite på några behandlingar som jag blivit lovad på sistone men som aldrig blivit av. Låter ju som en trevlig påsk på alla sätt, eller hur. Däremellan blir det såklart några ägg, besök hos delar av familjen och bara vara. Sen finns det en utställning som jag såååå gärna vill se :and there was light så om vi åker, så hoppas jag farfar kan ta en långpromenad med Miloboy så mamma och pappa får insupa konstskatter under en stund. Fast då ska det ju finnas biljetter som visserligen kostar multum men förhoppningsvis ändå är värda priset, så vi bestämmer så helt enkelt -utställning it is.
Nu ska jag fortsätta med uppryckning ala finnjonna.
Tjo hopp.

Inga kommentarer: