tisdag 30 mars 2010

solsken alla dagar

Gbg-planerna lades på hyllan. Det är inte värt det och nej, Swebus är inte något alternativ varken för mig eller Milo så vi får helt enkelt vänta ett tag till. Har ju inte dött av att inte ha varit där sedan -08 så någon månad eller flera till klarar vi nog.
Idag sken ju som sagt solen helt fantastiskt fint och jag satt och tog min första utekaffe med en mördegskaka på Bagarstugans uteservering på eftermiddagen med mig själv som enda sällskap. Det var mycket uppskattat för oss båda och jag väljer att helt förneka både mig och jag "informationen" som kommit via väderprognoserna under dagen och envist tro att solen kommer hålla i sig hela helgen. Gud så härligt det ska bli!

6 kommentarer:

Nilwa sa...

Hej Jonna! Är så glad för er skull att ni är gravida igen. Att få lyckan att vänta ett litet knytte igen.
Helt galet att jag än en gång sitter o följer dig o En ny bebis i magen växa igen. Fast det gör så förbaskat ont att se andra gravida o lyckas kan man inte sluta. Självplågare till tusen.
Nu är det snart 2 år o 5 mån sen vi miste vår dotter i magen o aldrig trodde jag att vi skulle behöva kämpa ytterligare 3 år för ett syskon till henne... Tur att man inte viste det när man satt på BB.
Varför berättar jag detta, inte vet jag, behövde bara göra det. Men tro inte att jag inte gläds med er, men jag tror nog att du kommer ihåg hur det kändes, när ni oxå kämpade.
Så en stor kram

Linuxtjej sa...

Jag kollade resan imorgon Norrköping - Göteborg, åker man via Nässjö och skippar X2000 kan man komma under tusenlappen fortfarande för en tur och retur resa.

Anonym sa...

Klokt beslut. Gbg finns kvar och hösten är fin även där och lilla plutt kan vara med. Hellre sitta ute där det är sol än åka buss till "regnlandet" även om det blir sol imorgon. Ni är så varmt välkomna allihopa . Hälsan måste gå först . Hälsa Marcus och Milo-go
. Se framemot att du kan komma till Gbg Jonna sen med 2 kottar. Kram så länge sköt om er.

Anonym sa...

Kan ni inte lifta då? billigt och bra! :)

Åse Ohlsson sa...

Hej Jonna !!

Tittar in en snabbis för att

ÖNSKA ER EN FIN O GLAD PÅSK .

Varma Kramen Från Åsei HLM

Anonym sa...

Marcus kunde ju åkt han hade ju ett uppdrag o det gällde ju bara en kväll. Konstigt