tisdag 14 juni 2011

dans och datorstrul










Eftersom datorn varit tjurig har jag fått tönta mig med några kamera-appar istället ikväll medan jag njutit av fantastisk dans på femman.
Ja och så har jag shoppat på tradera då. "Vann" fyra klänningar tidigare varav en kan vara potentiell brudvariant. Men nä det tror jag inte. Fast lämplig för en annan festlighet kanske? Vi får se.

Fick tips om att problemet med min dator kan vara överhettat grafikkort, så jag låter den vila och återhämta sig över natten, men därefter blir det hårdhandskarna ifall trilskningen fortgår.
God natt nu.


1 kommentar:

malin sa...

Hej du har inte lust att iallafall kolla på dom frukansvärt söta Burberry barn klänningarna som jag ska sälja? :) ha en bra dag! http://tegelunge.blogg.se/2011/june/bloppis.html#comment