söndag 8 november 2009

fars dag






Jag har tur -min pappa är bäst! Lika bäst som Milos. De är där tätt i toppen och en dag som denna känns det väldigt bra att vara så lyckligt lottad, att jag både har en och lever med en annan som är så värda att firas.
Milos present stals ju som bekant ur vagnen i veckan, så det fick bli en annan. Och det blev en överraskning.
Marcus är i Stockholm på jobb så vi spontanåkte naturligtvis dit idag, dök upp på hotellet vid lunchtid och träffade där en inget ont anande papps. Mycket uppskattat! Mina killar var båda väldigt glada av att lite otippat denna söndag få göra storstan tillsammans. Medan de gjorde det, shoppade jag loss och har nu två festtunikor extra men ingen mer fest.
Nu sover Milo.
Jag tror stundvis att jag gör det med, men ser sen torra bleka fingrar dansa illa över tangenterna och vet att jag visst är vaken.
Fast no more.
Nu sova.
God natt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig historia! Du och Ni är helt enorma och fantastiska! Förstår att er uppenbarelse uppskattades av Marcus! Oh, vad jag beundrar er båda två!
Grattis till dina två fantastiska pappor, till dina nya festtunikor!
Natti och sov gott!
Kramar till er alla tre!
//Maggan1

marianne sa...

Såå söt han är den lilla knatten, den stora också!!!
Lycka med allt, m

Anonym sa...

Milo har verkligen varldens fiinaste ogon (tror han arvt de av mamma :-)

Halsningar fran en svensk mamma i Holland

Anonym sa...

Jag tror att Marcus uppskattade ert uppdykande mycket mer än ett inslaget paket!
Fina bilder på far och son!

Kram: Sonja Jansson, Valbo

Anonym sa...

Kul o bra idé pappa längtade efter er. Fina bilder igen lillego blir bara sötare o sötare, krama. Min pappa är inte i livet men det gör inget. Är det bara jag som är vansinnigt trött på svininfluensasnacket, jo 2 till vet jag säkert. Är inte i riskgrupp men läkaren tyckte jag skulle ta vanlig fluspruta , sa nej,Köer på Apotek överallt blir tokig. /are.. OM det nu var en dödlig sjukdom svinflu borde det finnas vaccin till ALLA genast.Hur korkade får regeringar vara. Mycket. Barnen spruta im. bra. Du tycker det är kul handla kläder de gör inte jag ingen shoppare men inte rik för det. När jag handlar kläder blir expediter nervösa nästan att de behöver semester sen för jag kan inte bestämma mig allt är fult eller fint o så går jag. Men när jag hittar något snyggt då säger det klick direkt. Säkert snyggt det du köpte du har ju god smak. Du börjar väl hitta bra i stan nu, jag har bott där faktiskt. Krama Milo och ha det så bra så länge. Såg Marcus i Tv 4. Snygga kläder o mysig.

carolina sa...

usch vad hemskt att stjäla ur vagnen sådär! :O

Eva sa...

Vilken härlig överraskning.

Milo är underbart söt helt enkelt.
En riktig guldklimp....och så otroligt lik dig.

=)