onsdag 18 november 2009

nya fåtöljen

Nu åker vi till Stockholm.
Höres.

19 kommentarer:

Anonym sa...

Du lille SÖTE Milo kram o så har du kul i Stockholm. Blir glad bara jag ser dig på bild charmtroll. Jonna jag skulle inte bry mig så mycket om de goda råden även om det kan vara jobbigt. Har dålig rygg och skulle vara stendöd om jag följt alla sk "goda råd" genom åren så jag bryr mig inte längre utan tränar på har hittat ett bra pass. Och godkänt av läkaren. Ha kul i Stockholm eller handla elelr vad du vill göra
o strunta blankt i alla som vill skilja er åt.
Hej så länge katten hungrig.

Anna-K sa...

Hej!
Mysig liten kille.Hoppas ni får en härlig tid i Stockholm.Tag gärna med den gröna "fåtöljen" till huvudstaden - Milo kanske saknar den annars!!!

Anna sa...

Jonna, Milo är underbar. En Guds gåva. Du är fantastisk. Stark och modig. Marcus är fin även han. En kämpe som gör så gott han kan. Vi som utomstående har ingen rätt att döma. Vi kan undra och ifrågasätta på ett moget sätt. Inte anklaga och smutskasta. Det är fult. Det är onödigt. Det sårar. Stor kram till er, jag håller tummarna för att era knutar löser sig och ni får vara den familj ni så innerligt önskar.
//Anna

Åse Ohlsson sa...

Hej Jonna !!

En jättetrevlig resa önskar jag er .

Kramizar Åse

ida gbg sa...

Ha det så kul! :)

Maria Moberg sa...

Ha det bäst i Stockholm och tack för ytterligare en bild på bedårande lille Milo!!!:-)

Kram
/Maria

Irené sa...

Vilken härlig bild! Din guldgosse är jämngammal med min Lisa =) Just därför är det extra kul att följa din blogg, förutom att du skriver fantastiskt bra förstås!

Anonym sa...

söt han är eran pojke!:D

Ullton sa...

Hej du fina
Tack för att du säger ifrån. människor tror att de vet allt om en bara för att man bloggar. Alla reder upp sin egen lycka och sin egen skit, och hur dom gör det och när är ju ganska ointressant. Jag vill tacka för att du har en naken och öppen blogg. Och allt som oftast lämnar den ingen plats för kommentarer (nu kommenterar jag ju kommentarerna, inte bloggen)
Jag jobbar inom vården, där läser man epikris efter epikris och tror att man vet allt om patienten man ska möta. Men i mötet inser man att man egentligen inte vet någonting. Samma med bloggar.( och det är väl underbart att skicka sin man på danskurs?!)
Styrka och kärlek/U

Anonym sa...

Vilket charmtroll han är, och vad lycklig han ser ut i sin "nya fåtölj"!
Hoppas ni haft en bra dag i Stockholm.
Kram Maggan1

Anonym sa...

Hej Jonna!
Vilken toppenblogg! Älskar den! Helt klockren, verkligen! Lille Milo är gudomligt söt! Gillar att du törs vara du!! Ninni

Rebecca sa...

Gladaste, sötaste fisen. Helt ljuvlig :)

Kram Rebecca

Handbollsfrun sa...

Hej,hej. Jag minns när mina små lärde sig uppskatta potteriet, ack så fina stunder att minnas! Tack för "påminnelsen".Men vad mycket tid du lägge rpå att bemöta folks tyckanden? Kanske nödvändigt...nja...folk är nu engång olika...med kommentarsfält spiller ju både det ena och det andra in. Tyckanden, antaganden, åsikter. Så fortsätter det att vara. Men somsagt, det är ditt forum.

Anonym sa...

Hej
Har inte läst dina komentarer, och kommer nog inte att göra det. Jag har läst din blogg ett tag och tycker att det låter som en BRA idée att gå i terapi efter allt ni gått igjenom. Mina föräldrar skiljde sig när jag var barn efter att de förlorat två av mina syskon. Kanske hade det hjälp dem om de kunnat prata med varandra om det som hänt! Oavsett måste man försöka förstå den andra, med någon som kan hjälpa till kanske det blir lättare. Lycka till // kram Tora

Ann Jolby Solander sa...

Jissus vad söt han är

Kram Ann

Therese sa...

Jag tycker det är bra att du står på dig mot alla negativa kommentarer du får!
Är himlans glad över att ens få ta del av ditt liv här. När du skriver både negativa och bra saker om din vardag och allt som händer blir det mer äkta, och det är av den anledningen jag kommer tillbaka.
Kram Therese

Ronja sa...

sicken sötnos.

Anonym sa...

...och jag blir faktiskt lite ledsen av dina och Marcus påhopp, varför är de bättre än de ni får i bloggen? Vad ger er rätt att kalla oss allihopa som bara menat väl för elaka vidriga människor? Jag menade inget illa när jag skrev till dig, önskar att ni ska få må bra bara. Visst har du säkert fått ett och annat elakt svar, men de flesta är faktiskt väl menade tror jag. Bara att du har taggarna utåt så fort man nämner Marcus och hans jobb. Tog åt mig för jag är ingen människa som vill andra illa, men du och många här har verkligen satt en tagg i mitt hjärta.

AnnaCarin sa...

Jag tycker ni är så underbara människor både du och Marcus. Kan bara tänka mig hur mycket du längtar efter honom när han är på jobb och han så klart samma efter dig.
Ni kommer att klara allt det tror jag för ni har redan gått igenom så mycket och fortfarande står ni vid varandras sida.

Kram AnnaCarin