fredag 20 november 2009

let's dance

Rykten gör gällande att Marcus ska vara med i let's dance nästa år. Jag vill inte kommentera enskilda rykten men faktum är att dansa på ingalunda sätt är något nytt för poeten och att en eventuell plats i kommande års startfält har föregåtts av mycket träning på området bara "-för att det är kul" enligt säkra källor.
När vi inte går i terapi eller på röda mattor gör vi alltså just detta -dansar järnet.
Ett litet smakprov?
Klicka HÄR!

obs. Viss manipulation av filmen förekommer.

15 kommentarer:

Ditte sa...

Hehehe, den gillade jag! Precis vad som behövdes för att locka fram ett förtjust fniss. Tack för föreställningen, båda två!

Anonym sa...

Ha ha ha det var ju jätteroligt!

Anonym sa...

Kul! Alltid roligt att få tänja smilbanden! Jättefin uppvisning av Er! //Kram Maggan1

Anonym sa...

Jätte roligt, hoppas att en av er kan vara med! anna

Anna sa...

Hahaha vad roligt! Och vad duktiga ni är! :D

Emelie sa...

Jonna, tack! Jag fnittrade så hela soffan vibrerade.
Ha en härlig kväll!

ylwa sa...

Haha! Tack för ett gott skratt ;D

Smile sa...

Sitter här å asgarvar tack för dansuppvisningen JÄTTEVACKERT.Jonna du får 9 och marcus 8 poäng hahaha.Ha nu en trevlig helg.

Anonym sa...

Ha ha ha :)

Maria Moberg sa...

Helt underbart Jonna!!!!!!:-)))))
Lite travolta och newton John varning där:D

Just den där skjortan på Marcus blev nästan pricket över i:et på något sätt!

Dansat har jag gjort i hela mitt liv och den som säger att dans inte är något för en poet har missat hela grejen. Dans är för ALLA som vill, orkar och har möjlighet!! Hoppas vi får se poeten i lets dance och det är ju brukligt att familjen också sitter med och hejjar på;-) så då får du vinka Jonna hehehe....

Kram
/Maria

Anonym sa...

Så underbart roligt. Tack för ett gott skratt. Kul att ni bjuder på er själva. Ha en trevlig helg med familjen. /Therése i Kalmar

Anna sa...

Ha Ha, det var verkligen grymt roligt!

Jag hoppas faktiskt att Marcus kommer att vara med i Let's Dance. Eller att du skulle vara med ..det hade också varit jättekul.
För ska man jobba mycket ..så är det ju likabra att man gör det med något som faktiskt verkar grymtkul! :)

Mandisen sa...

JAG DÖR VAD ROLIGT!!! HAHAHA! Det är väl inget rykte längre?! Hörde honom på P4 Extra där han konfirmerade. Kul för er! Hoppas att det går lika bra i verkligheten som på filmen!

Birgitta sa...

Såå himla kul! Vad duktiga ni är, som kan fixa till det! Och ett gott skaratt, skadar aldrig, i detta skitväder.
Kram till er alla tre!
Birgitta och Nyfikne herrn.

Anonym sa...

Ha ha, vilken rolig video! Jag tycker om Markus lite förvånade min ändå gillande min under hela föreställningen. Tack för ett gott skratt.