fredag 2 maj 2008

så där ja







Sista puffen puffad för idag, första puffdagen. Om lika många timmar som det gått sedan senaste är det dags igen. Och så kommer det fortsätta i många många långa dagar. Var sjunde timmer dagar in och dager ut. Än så länge har det gått bra. Inga för jobbiga biverkningar, men de hinner ju komma. Det tristaste är att jag efter varje puffgång får så himla ont i huvudet och känner mig ett bra tag som om jag ska svimma. En lite besvärlig känsla, men det får gå ändå. Klart det får.
Ikväll var vi och kollade på Sirqus Alfons Eurotrash och fy fasiken vad kul och bra det var! Helt galna var dom. Jag satt och hoppade i stolen så jag var rädd benen skulle vika sig och handflatorna är svullna och ämma efter allt klappande. Mer trash åt folket!
Sedan fick det bli en ceasarsallad från McDonalds. Den var helt ok. Bättre än jag trodde. Kycklingen var visserligen rätt svampig men salladen kändes fräsch och dressingen var god. Äta bör man annars dör man. Nu ska jag koka Dr Stuart och gå och kurera pannan och hoppas John Blund kommer med Marcus.
God natt.

1 kommentar:

ingy sa...

Du passar verkligen bra i grönt! :)

Lycka till med puffandet! ;)