tisdag 19 augusti 2008

klockrent tv-utbud

"Det kommer nåt på TV för dig, fnitter fnitter" sa Marcus tidigare och visade brett leende tablån för kvällen. Eftersom jag fortfarande tycker prutt är kul så skrattade jag gott men undrade i min tysthet hur mycket och äckligt jag egentligen stinker.
Nåväl, ska bli intressant att se en hel dokumentär om detta (mitt)prolem som även om det är roligt, enligt mig, i måttliga mängder är ett jättestort, ont och väldigt oroligt problem för många, mig själv inkluderat just nu.

1 kommentar:

Sabina sa...

Min stora kom med tablån hon också.. Inte var det ngt småfnitter som kom från henne kan jag avslöja! :D

Missade det själv, var det ngt att ha?!

Ang fisar så är det jättevanligt att det blir värre under graviditeten. Tänk bara så mkt allt måste flyttas runt för att lilla M ska få gott om plats, sedan alla hormonella förändringar o för att inte tala om alla olika saker mamman bara måste äta! *ler*

På min tid tror jag att expressen hade en bildjämförelse på hur det ser ut i en kvinnas mage utan bebis i den o med bebis.. Halleda säger jag bara! Inte underligt vi får prob med både det ena o det andra.

Sedan, jag tror inte du stinker det minsta. Bara stora M som har prutthumor han oxå! ;)

Många Kramar.
Tänker på er alla fem!