onsdag 12 maj 2010

post kontroll

Innan sova vill jag bara meddela att det såg bra ut idag. Ingen förändring sedan sist och med tanke på alla besvär, förvärkar och onda hugg jag haft på sistone är det makalöst bra. Rent fantastiskt. Började nästan gråta när jag såg hur fint livmoderhalsen satt ihop. Fick ett gäng nålar av BM med fast det andra gör vi en annan gång. På fredag är det tillväxt UL och tills dess får jag mysa vid tanken på Plutts söta näsa som jag ändå fick se i närbild en sväng.
Nu krypa ner hos älskade Milo och Marcus. Mina M & Ms. Mmmm så goda.
God natt.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vad härligt att allt såg bra ut idag! Blir så glad av att läsa det! Kul att du fick se Plutts söta näsa.
Kryp ner hos dina båda älskade M och sov så gott!
Kram till hela familjen från Maggan1

Rigmor sa...

Jag är så glad för Din/eran skull att allting var bra.Sov gott!

Anonym sa...

Att flytta är ett litet helvete men du tycks ju nu äntligen vara HEMMA. Lite kul att gå och pyssla och pula i det nya hemmet så gott du kan nu.....Släng aldrig några böcker Jonna utan skicka dem till mig,förstår din frustration över det eviga läsandet för Milo och sen den lille och kanske fem till men släng aldrig några böcker.I dagarna fick jag höra att jag ska bli Mormor och nu ska här letas böcker och köpas böcker. Kram Kijan

Anonym sa...

Hej!
En liten fråga bara: Vad står UL för?

Jag har inte grattat ännu till plutten så jag gör det nu: Stort grattis till hela familjen!

Hoppas att det går bra med flytten och att ni trivs i nya lyan.

Birgitta & Herr Nyfiken sa...

Såå skönt Jonna! Ha det så bra och ta det lilla lugna!
Kram

Helene sa...

Vad skönt att allt såg bra ut på kontrollen!

Anonym sa...

Gör så Jonna och glöm inte att andas lugnt. Var dag har nog av sin EGEN plåga som min Gammelmormor sa. Kijan

Heidi sa...

Så fint å høyra :-)

Nori sa...

Åh så skönt! Jag tänkte på dig i natt och undrade hur det hade gått på mätningen.

Liisa sa...

Onpa kiva kuulla, että kaikki on hyvin. Terkkuja kovasti teille kaikille ja onnellista odotusta.

Anonym sa...

UL = ultraljud.
Härlig att allt går bra,hur många veckor är du nu ?
Lycka och välgång önskar jag dej.