fredag 13 maj 2011

jag -ett muffin

Mmmmm, mums.


Jag får på mig tre par av jeansen (tjohoo!) som väntat på mig i garderoben ett och ett halvt år. Tyvärr för kroppen är de alla väldigt låga i midjan, eller kanske är det just därför jag kan knäppa dom för onekligen har höfterna letat sig lite åt ursprungsläget medan partiet ovanför fortfarande vill utåt, om man säger så. (Se bild där jag dock försöker hålla in så mycket jag kan.) Muffintop tror jag det kallas och det är vad jag ser ut som nu, ett muffin.
Men muffins är gott så det får va så för nu. I juni börjar jag träna så då får vi se om något händer, annars gör det inte det och då är det ju bra att jag alltid faktiskt har tröja på mig så jäsningen kommer hållas gömd. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeansen sitter ju så jädrans hårt nuförtiden, så säg vem som inte är en liten muffins :-)
Du är fin som du är. Såg bilderna i mama-tidningen idag och du är ju skitsnygg på dom. Värsta filmstjärnan!

Tittilina

Mimmi sa...

Eller "poprygg" - himla kul uttryck:-) ha en bra kväll!