måndag 23 maj 2011

Linas kasse med frukt äntligen här

Ja, resten av maten kom den med och det bådar gott inför kommande vecka, måste jag säga. Men visst är det något speciellt med frukt!?!
Har faktiskt saknat Lina i mitt kök. Har saknat mitt kök med för den delen, men just matkassen alltså. Den förgyller verkligen min matvardag!
Och nej, jag får inte betalt för att säga så, vilket jag förtydligar eftersom jag har fått ett par sura kommentarer som tycker jag säljer mig eftersom jag lovordar kassen, när jag helt enkelt som vem som köper kassen, eller kassarna själv, är nöjd med min konsumtion och därför pratar högt och glatt om den. Jag skulle iofs inte säga nej om någon annan ville betala för mig, men så är det alltså inte. 
För vår del är det till och med så att vi lätt tjänar en bra slant i och med kassen, då vi annars handlar på närmaste butik, vilken råkar vara lyxkonsum och därifrån är det svårt att gå med varor värda mindre än några hundralappar och det är egentligen inte mycket du släpar hem då, men bara det, du får släpa det hem själv. Nu kommer allt, flera kilo frukt inkluderat, ända in i hallen.
I love it. 





- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad smaskigt det ser ut! Måste bara få säga det.
//Maggan1

Sophy (Sofie) sa...

Vi har också Linas matkasse och jag förstår att du skriver massa fint om den!! Det är verkligen helt fantastiskt!! Så god mat dessutom!!

Katarina sa...

Gott med frukt! En fråga bara. Hur får du till ramarna runt dina kort?

Gråa musen sa...

Ni har ju ingen bil heller Jonna och värk båda två imellanåt. Då är det faktiskt inte så himla lätt att släpa på en massa matkassar med två barn. Tycker du gör helt rätt. Många fler gör ju också som ni annars skulle ju inte affärsiden löna sig. Ser smaskigt ut. Cyberkramar