måndag 7 december 2009

måndagkvällsfrustration

Har försökt fixa med sånt som måste fixas rätt omgående. Foton, julkort och annat. Men det har inte gått så bra eftersom uppkopplingen är bajs. Seg som segt bajs.
Imorgon måste jag få det klart. Snart är det ju jul.
Pust.
Imorgon ska jag också röntga min rygg. Känns bra. Bara allt är bra. Är det illa är det såklart inte så bra. Det enda jag vet nu är att den inte mår bra, men för det kanske allt ändå ÄR bra. I mina mått mätt.
Nu ska jag krypa till kojs.
Natti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har också suttit och gjort lista på människor som ska ha julkort etc. Men du – julkorten behöver inte postas förrän senast 16:e om jag minns rätt. Jag coolade ner lite när jag såg det. Men sen ska man kanske ta fram lite andra bilder, små filmsnuttar etc och det kan ju ta tid. men ska det via nätet så fixar det sig också har jag intalat mig själv här ikväll.
Ikväll har vi snabb uppkoppling mot nätet, men vissa dagar är det för bedrövligt. Har du kollat om det är lika segt via Marcus dator? Om inte – så är det nog något problem som kvarstår sedan virussjukdomen din dator hade! Kolla via Marcus dator, om det är ok där så är det nog dags för SuperDick igen för ny koll och ev insats i din dator.
Hoppas fotografierna på din rygg ser bra ut i morgon och att det ”bara” är muskler i den som inte mår bra. Jag har varit hos sjukgymnasten idag, trodde jag skulle dö efter halva programmet. Men jag kom igenom hela paketet, kom hem och kände mig som en död sill. Och vad jag har kämpat med att hålla den där jäkla ryggen upprätt sedan här ikväll! Men det har funkat hittills, men alldeles strax gör jag som du – säger natti!
//Maggan1

Anonym sa...

Du kommer att få hjälp med ryggen vilket är bra. Rensa er Dator du o Marcus eller datorer, jättetröga. Tog proffshjälp tidigare hade trojaner sen blev allt bra. Har bilder på skiva. Spelade in musik idag o glömde spara. Tränar gym för det passar mig bättre o kan vila när jag vill. Hej så länge. Krama MILO