söndag 27 november 2011

efter helgen kommer hem

Nu är vi på tåg mot Stockholm. Hem till barnen. Längtar!
Har sovit mycket bra men vill sova mer. Älskar hotellsängar. Hårda och sköna.

Vi var på ett mycket fint och trevligt bröllop igår ombord på en båt utanför Uddevalla. De lyckliga tu fick varandra och vi andra åt och drack gott.
Mycket gott!
Torskryggen. Mmmm. Så saftig och mör. Bland det bästa i fiskväg jag stoppat i mig. Och då bör tilläggas att mina smaklökar inte är helt tiptop och att jag upplever svårigheter med konststycket att svälja. Men detta gick ner osedvanligt lätt.



Men nu är det alltså hemåt som gäller.
Saknar våra små. Får analysera sjukdomsläget och se om det måste till nåt vc-besök imorgon. Min hals är som sagt oförändrat genomsårig, så kanske det borde till nåt för att få den att bli bra. Milos ögon rinner än tydligen så där har vi en till som kanske behöver nåt för att tillfriskna.
Vi får se.
Nu, luta sig tillbaka och susa hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så härligt att ni fick ha en mysig helg tillsammans med fest och lite tu man hand. Det behöver man verkligen ibland. Hoppas att hela familjen kryar på sig snart. Kanske dras du med halsfluss så det behövs en kur för att bli bra? Allt gott önskar Gråa musen.