söndag 20 november 2011

återvinning -the good shit

Väntar på en "idiot på resa" som kommer på ettan halv tio. Egentligen borde jag väl ge upp och kila iväg för att sussa då jag är fullständigt sjukt trött. Men jag vill ha några skratt först, jo det vill jag. Tror på kvalité contra kvantitet och lite skratt innan ger kvalle!
Barnen sover och jag har precis sjunkit ner i soffan. Alla lediga stunder idag har annars gått åt till att sälja grejer på nätet och leta nytt gammalt att köpa.

Vill tacka för alla kvadratsmarta tips vad gäller trånga hallen. Sen kommer resten av lägenheten och jag tar tacksamt emot alla möjliga och omöjliga tips och råd om framförallt förvaring på liten yta.
Puss.



1 kommentar:

Anonym sa...

Bästa tipsen jag kan ge vad gäller förvaring på liten yta är att kolla på Ikea. Dom har många bra lösningar.
//Maggan1