fredag 25 november 2011

on tha tåg







Barnen är hemma med mormor och morfar medan vi sitter på tuff tuff mot västkusten.
Svärmor gifter dig imorgon och såklart vill vi vara där på stora dagen!
Mmåendet kunde dock vara bättre. Har svinont i halsen och fick tugga sönder mannerströms goda trerätterslunch innan jag försiktigt likt en and sköljde ner det med ölen.
Ja ja.
Blir la skönt att slappa på hotellet idag. Marcus har massa jobb på annat håll så jag beställer nog upp lite käk och grisar i sängen framför tvn lite senare.
Hade en liten tanke på att efterlysa en blinddate som ville ta en fika eller ett glas med mig (tänk vad kul det hade kunnat vara!) men då jag är så här hängig får det nog bli en annan gång.

2 kommentarer:

Ida sa...

Oh det hade varit roligt! Även om jag nog aldrig vågat.. Å även här är det krassligt, varit hemma hela veckan med hostiga & snuviga små. Trevlig helg! :-)

Anonym sa...

Hade varit trevligt med Mannerströms 3-rätters på tåget, men jag önskat mig inte ditt halsonda. Hoppas det försvinner tills i morgon.
Och tänk vad härligt för mormor och morfar och barnen att riktigt få rå om varandra! Mys-mys!
Kram Maggan1