torsdag 4 juni 2009

ÖF rules

Grattis idag till Anna, Viktoria och min storfaster Anja som fyller jämnt och firas av min mamma och tjejgänget under en liten tripp till Finland idag! Kan bara ana vilket fnitter det är på kvinnsen.
Grattis också till alla er andra som kom ut den 4:e! Hurra, hurra, hurra.

Milo är trött. Han är alltid det efter öppna förskolan. Idag slocknade han liksom sist under sångstunden och vaknade sedan till fikat och busade på i babysittern tills det var dags att rulla till stan där han somnade i vagnen och sover alltså än. Jag riktigt längtar till tisdag då det åter är dags att gå dit.
Vädret är så knepigt idag. Från sol till spöregn på ett par sekunder. Ska träffa Jess över en fika snart och vill fixa frissan innan, men det är nog inte lönt så jag låter det hänga. Kul med page. Finns en hel del roliga varianter att få till nu när man hittat lite av volymen som tidigare var på villovägar. Ska nog prova att locka det ikväll.

Hej hopp.

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS i efterskott! Har inte hunnit kika förbi på ett par dagar!
Låter som en myig födelsedag! Grattis igen!

Skönt att läsa att du tagit dig ut mer & fastnat för ÖF, en glad & TRÖTT bebis & en glad mamma! kan inte bli bättre!

Kram från Lillans mamma

Anonym sa...

Kul med öppna förskolan! Och bra, både för dej och för Milo.
Hoppas du fick en fin fika och då helst utan spöregn så att ni kanske kunde sitta ute. Jag tycker pagefrisyr är snyggt och på dom bilderna du lagt ut så är du ju skitsnygg i den. Men locka till det och se om hur det blir!
Ha de bra.

Anna-K sa...

Hej !Öppna förskolan är jättebra - även för mammorna.De små barnen brukar passa på att sova.

Finnpajsaren sa...

Vad snällt. Min man fyller år idag. :-) Grattis till dig med, lite i efterskott.

Fotograf Elin Carlholt sa...

Jag känner igen det där med att somna under sångstunden och vakna till fikat på öppna förskolan (min lilla kille är lika gammal). De känner nog av när vi vill ha händerna fria ;)