tisdag 9 juni 2009

arg

Just nu har jag god lust att bajsa på Tele2. Vi har inte haft signal sedan klockan 12 idag och därmed inga kanaler att titta på.
Vad säger kundtjänst då? "Det är bara att vänta och se".
Ja, men på vad?
Tur för de att jag är förstoppad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur för Tele2 att du är förstoppad!!
Men det är ju för bedrövligt att få till svar att man ska vänta och se. Man kan ju undra över vad det är man betalar för!
Vi har Canal Digital och hade ingen bild för ett tag sen. Då fick vi efter ett antal tel-samtal veta att vi skulle göra någon form av "uppdatering". När han gjort den, så vips hade vi bild, MEN alla våra kanalinställningar var puts väck. Det var bara att börja ställa in TV:n på nytt. Kände då, att vi kunder behöver väl inte informeras om att "storebror" gjort något i sitt system som kunderna behöver info om! Dom ringer väl om det blir problem!

Starmama sa...

Hej Jonna!

Sluta vara så arg. Det spelar ingen roll vilken operatör man använder sig av, alla har problem vissa dagar. Vi har t.ex. Comhem på både tv, bredband och hemtelefon och det är ofta problem, det kan jag lova. Jag har lärt mig att det inte hjälper att vara arg. Då får man hitta på nåt annat att göra istället...

:-D