fredag 10 juli 2009

bajsfilm

Såg en film. En riktigt usel sådan.
"Den får en överkryssad bajskorv av mig" sa Marcus när eftertexterna äntligen började rulla och samtidigt gjorde ett tappert försök att rädda vad som räddas kunde av vår filmkväll. Själv känner jag mig, den kassa kvaliteten till trots, på ett rätt givmilt humör så min bajskorv är bara aningen mosad.
Men mer än en bajskorv blir det alltså inte och det är illa.

Förlåt allt bajs.
Säkert någon som nu blir förfärad och lämnar bloggen, men jag kan inte hjälpa det. Är väldigt trött och bajs därför hysteriskt kul.

Baj baj för nu.

:-)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte sett någon usel film, har njutit av tillvaron på vår altan. Men känner mig också på ett givmilt humör!
OCH jag har lyssnat på Marcus på radions program Allvarligt talat. Har så många intryck av olika anledningar från programmet, som var mycket bra - hälsa honom det! Han sa bl a att "Min Jonna är skönhet för mig" och Tänder ljus för Jonna och Milo. Mycket vackert sagt, och man måste också höra "hur" han säger det, med verklig inlevelse! Jonna, vilken man du har!!!! Sen pratar han om döden, om bl a missbruk och tablettätande, vilket associerar till en personlig tragedi just denna dag, från just er stad, men jag släpper det här och för just nu, men hans ord gjorde starkt intryck på mig och var hur sanna och starka som helst.
God natt och sov gott!
Kram Maggan1

Pixie sa...

Hahaha...härligt att det finns fler bajshumorister!!
Tycker det är bajs på TV'n mest hela tin på sommaren.....
Tycker det är ett alldeles perfect ord som inte används nog;-)

Lotta sa...

Vad var det för film som var så dålig???

Eva sa...

Nu blir jag naturligtvis nyfiken och vill veta vad det var för bajsfilm ni såg.
=)

Anonym sa...

Man blir lite nyfiken på vilken filmen är...

Anonym sa...

Hihi, bajs är alltid kul :-) Vilken film var det förresten?
Måste bara fråga om det stämmer att ni åkte 1:a klass med Milo till Stockholm? Trodde inte man fick göra det med barn. Jag ska åka tåg snart och tycker det är så skönt med 1:a klass men vet inte om bebben får åka där. Åkte ni X2000?
Mvh Evelina.

Anonym sa...

Vilken film var det?
Ansi

Jessi sa...

Vad var det för film då? Så att man kan undvika den menar jag...:)

Carro sa...

Hej!
Gilllar din blogg. Ni verkar vara en rätt mysig familj. Sitter själv med nyfödda tvillingar plus en treåring och en fenåring=fullt ös här hemma.

Funderar på
1 Ammar du helt
2 har du fortfarande sömnbrist
3 är lillen mer nöjd nu
4 bilderna från sthlm var fina!
5 kan du inte lägga ut mer recept....bra tips du hittills lagt ut

Z sa...

Haha!Baj baj va ju fyndigt ;)

Anonym sa...

Din blogg har alltid haft ett väldigt stort fokus på bajs så det är nog ingen som har följt med så här långt som lämnar lämnar nu:-)