torsdag 30 juli 2009

min nokia

Ha ha. Den älskling som luktade bajs var Milo. Bäst att klargöra så inte någon veckotidning hittar hit och sätter rubriker av typen "SENASTE NYTT! Poet bajsade i sambons knä".

Fick min telefon idag. En sexig liten sak vid namn 6700.
Köpte först i förrgår en 6220 men ångrade mig så fort jag klivit ur hissen här hemma. Ångern förrvärrades av att jag till min fasa upptäckte att det inte fanns några smileys på den (vill ha mina runda gubbs) och så var den så plastig och stor. Gick tillbaka igår och frågade om jag fick byta och schyssta som de är på Phone House var det inga problem. Min sexige vän, som jag valt ut på nätet, beställdes och idag är den alltså i min hand.
6700 är min gamla telefons (6300) storebrorsa och eftersom jag älskade den tills den kraschade för sista gången kändes det som ett klockrent beslut att ta denna.
Se så fin den är med sitt metallchassi!
PS: Ni som jag brukar sms:a med, eller har gjort, skriv gärna ett mess med avsändare så jag kan spara numret. Lyckades såklart tömma SIM-minnet på kontakter i flytten för några dagar sen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fasen en sådan liten fräck sköning,vill ha,vill ha jag med !

Åsa sa...

Såg dig på stan idag, när du sms:ade trodde jag, men du kanske bara testade din nya mobil :) Kram Åsa i Norrköping

Anonym sa...

Vilken tur att den älskling som luktade bajs var Milo!!! Annars kan jag tycka det hade varit en bra rubrik och artikel för Se och Hör om Poeten som bajsade i sambons knä! Tänk vilken story! Tror du kunde fått ganska bra betalt för ett sånt tips faktiskt! Ha ha ha!
Din sexige vän ser helt schysst ut. Jag är ju på G att skaffa en ny mobil, får nog ta mig en närmare koll på en sån du köpt och se om det kan vara nåt för mig också kanske. Undrar lite vad den kostade, men det får jag kolla. Jag hade Nokia förut, köpte sedan en Samsung som jag inte gillar riktigt. Så det här är ett klart intressant alternativ. Vi har ju inget Phone House där jag bor, men antingen kan man ju handla på nätet eller via vår lokala tele-butik. Nu till verket - att kolla lite närmare. Ha det bra! //Maggan1

ullrika sa...

det värsta med att "få" ny mobil är allt meck innan den är färdig och klar. kontakter, teman, inställningar... det kan ju ta flera dagar innan jag kan släppa taget och bara leka med mitt köp!

Anonym sa...

Hej! Jag sitter precis och slåss med min Nokia 6700 slide, en lila läcker sak! Men "morr" - jag hittar inga smileysar på den heller! Har du smileysar på din?
Bitte