tisdag 7 juli 2009

några gamla favoriter





7 kommentarer:

Julia sa...

Gillade den i mitten:)

Anonym sa...

Jag älskar också "So you think you can dance". Längtar efter det hela året, känns mycket jystare än idol. Juryn är (nästan) aldrig elak, utan kommer med konstuktiv kritik. Jag tycker att Katee skulle av vunnit förra omgången. Hon är min favorit av alla dansarna hittills. Se vilka nya favoriter man får, denna omgång.

Mvh Karin

Anonym sa...

Tack för titten! Om man ändå haft en bråkdel av den konditionen och vigheten så hade jag varit jätteglad! Duktiga är vad dom är!
Och ikväll ska jag också kolla.
Ha en bra dag. /Maggan1

Anonym sa...

Å jag tycker mycket om det här programet. Men han i magen gillar inte domaren Marys skrik han sparkar hårt som svar. Är dom inte lite bättre från början i år?

Gabriella i en säng utan egen dans.

Mandisen sa...

Jag är med dig! Jag är heeeelt såld! Det är årets höjdpunkt när SYTYCD kommer igång! Vilka bra klipp du valt, mina favoriter är också "Parkbänken", "Sängen" och "Dörren" av Mia allihop tror jag! Minns du?! Klart att du gör om du är lika hooked som jag, vilket du verkar vara!
Årets omgång verkar vara något utöver det vanliga, herrejisses vad duktiga de är. Det brukar ju vara de contemporary danserna som är bäst men foxtroten igår var något av det vackraste och smidigaste jag någonsin skådat! Varje säsong blir jag alltid lika sugen på att anmäla mig till någon dansklass men det blir aldrig av, haha, och nu med liten bebis får jag nog nöja mig med att bara titta på dans ett tag framöver! Men vem kan klaga med såna talanger!

Anonym sa...

du glömde den den här:

http://www.youtube.com/watch?v=CpJTgDaaGMU

visst e den vacker? :)

Anonym sa...

fast nu ser jag det kanske bara va från so you think you can dance...