lördag 11 juli 2009

god mini

Åt en Mini precis och vad mini de är dessa minis. Men goda. Eller chokladen är god, vaniljen sådär.
Men de är verkligen pyttesmå, fick nästan plats på tvären i mun och på längden -inga problem. Även om de är små innehåller de tydligen kå-ce-a-ell så det räcker. Jäkla Marcus som smittat mig med sin kalorikoll. Hade jag inte tittat i innehållsförteckningen hade jag just i detta nu njutit av en till. Det är det jag gillar med cafékakor och glass på stan. Inga innehållsförteckningar -inga kalorier =kanon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom där är verkligen goda. Strunta i kalorierna! Om du äter ett par såna om dagen så gör det inget, du är ju inte på något sätt överviktig vad jag kan se på de foton du visat oss. Hos oss kan vi minsann inte gå på stan och fika idag, hinner inte sluta regna förrän det börjar igen. Och kvavt som attan är det också, känns som ett "våtvarmt omslag" runt hela kroppen och som om syret håller på att ta slut i luften. Men hoppet är ju det sista som överger loppan, så snart blir det jättefint väder igen, dvs lagom varmt, sol och lite vindbrus.
//Maggan1