fredag 16 april 2010

brunt är fint

Flera färger av brunt. Mamma och barn trivs. Brunt är inte alls fult tycker vi.
Milo har sovit gott i natt och är nu glad och sprallig. Jag sov sådär. Ont i min rygg som liksom knall till häromdagen. Går på akupunktur två gånger i veckan ett tag till så jag får hoppas det hjälper mot även detta.
Nu ska jag fortsätta låtsasäta Milos godsaker som han dukar upp här på golvet. Snart kommer papps hem och då ska jag iväg på en liten tur och bland annat förhoppningsvis köpa en tv-bänk.

8 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon och tack för fin bild. Brunt är riktigt snyggt!
Lycka till nu med ev inköp av TV-bänk. Promenera i sakta mak, hoppas det är lite vår i luften hos er.
//Maggan1

Unknown sa...

Tänk att du och den där fina magen får vara ute och gå.
Jag blir fortfarande lite stresad när jag ser gravida som rör/lyfter mycket. Det är så kul att det finns bilder av dig med barn i famnen och en på väg. Vilken resa du gjort fysiskt och mentalt de senaste åren.
Är så imponerad av dig.
Hoppas du hittar en TV-bänk men låva att inte lyfta den.
Gabriella i Sydafrika som är förundrad över livets gång.

Anna-K sa...

Fin bild - "jordnära" färger gillar jag också! Ha en skön dag - hoppas solen skiner i Norrköping!

Anonym sa...

Brunt e så snyggt,och magen med :)Kan du inte sitta inne o tat lungt blir orolig

Anonym sa...

Gå sakta bara o låt Marcus bära. Hör du vad jag kör med stackarn! Fniss. Mycket fin bild , trevlig helg alla tre. Fint klädda båda två. Trevlig helg alla tre. Milo extrakram

Ditte sa...

Har alltid gillat brunt, kanske för att jag har bruna ögon och tycker det är fint till.
Hoppas du hittade en bra och snygg TV-bänk.

Öländskan sa...

Jättefina!! Men jag undrar hur stor magen kommer att vara när det är dags för Plutt att komma ut. Var rädd om dig och en stor KRAM

Anonym sa...

Lillkillen är världens sötaste charmtroll =) Men jösses vad fett hår du har!