tisdag 13 april 2010

kvällsmacka med mjölk

Så somnade den lille äntligen. Det har varit ett himla städande här hela kvällen, han fick ett sopborstset älsklingen och det skulle såklart testas och fejas i alla hörn. Borde vara rent nu av allt arbete att döma.
Vi har haft en fin kväll. Har varit så stilla som jag kunnat, blir väl så första kvällen efter förändringsbesked. Marcus är i Stockholm och bor i en svit med egen terass och jag ska tydligen boka en helg där så vi kan åka dit tillsammans och spa'a och visst, om han fortsätter tjata ;-).
Det tar på krafterna att forcera fram förmågan att välja tillit så jag är mycket trött och hoppas kunna somna snart. Först lite CSI och annat som kommer för jag har inte råd att börja oroa mig i natt.
Imorgon ska vi fortsätta göra det vi gör, ta det lugnt. Marcus kommer och jag önskar hårt att solen stt skina så vi kan gå och ta en emfika ute.
Ha en god natt och sov gott i den.
Natti.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Av ren omsorg. Kasta eller håll kvar, precis som du behagar.

Massage och bubbelpool KAN, behöver inte, men kan sätta igång värkar och bad/pool infektioner. Bara en tanke om du åker på det där spaa.
Kram

Anonym sa...

Kul att du fick så bra hjälp med städningen igår kväll! Dom är för söta dom små liven!
Låter väl som en bra idé kanske att åka och bo på hotell i Stockholm, speciellt den där fina sviten. Men tänk på det här med allmänna pooler å sånt med tanke på ev bakterier i vattnet, bara ett litet gott råd. All annan avkoppling är ju enbart att rekommendera, men nog bra om du uteslutar badandet i annat än "eget" badkar i sviten.
Kram Maggan1

Anonym sa...

Hej avråder direkt från pool pga infektionsrisk i massagde kan sätta igån värkar. Marcus jobbar ju i Stockholm just nu förstår inte vad du menar "välja tillit" ... Spa akulle du behöva men kanske sen nu måste du ju bara ta det lugnt. .Besöket hos läkaren var ju bra inte alls negativt egentligen. lämna disk, matlagning städning, bekyymmer flytt, packning allt till Marcus med flera när de kommer hem/in. De klarar det. Lilla Milo har ju redan takterna perfekt. Kom hit Milo-go dammtussarna flyger då jag öppnar balkongdörren som Tack får du Godis! Krama mamma hon är lite trött nytt syskon men bra du är så hjälpsam sen får du en stor kram för. Sköt om er.