tisdag 20 april 2010

fixarn

Ryggen håller sig hyfsat i schack och det är bra! Milo och jag packade ner lite cd-skivor i kassar tidigare och nu håller killen på att packa upp redan. Ja ja. Det är som det är. Rätt roligt faktiskt om man kan se det från den sidan och jag kan det just nu.
Har precis mailat viktiga mail och ringt samtal och känner att jag är på gång. Någon veterinär har jag ännu inte fått tag på och frågar mig hur svårt ska det vara. Vi har mycket nu och kan inte ta emot ditt samtal men ring gärna igen senare... och så gör man det och samma visa. Om och om igen.
Snart ska vi ut allihopa, jag till BM och grabbarna till bibban.
Tjo hej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Packa och packa upp. Ja, men så är det ju! Fast det är klart, hade ju varit bättre om upp-packningen blivit i nya lägenheten. Men man kan ju inte få allt! ;-))
Lycka till med nålarna hos barnmorskan.
//Maggan1

Madeleine sa...

Har haft fullt upp och inte hunnit titta in. Hoppas bara allt är kanon och det ÄR kul när små barn försöker hjälpa till på sitt lilla vis. Åtminstone när man är på det humöret! Barn är underbara, unika, fantastiska helt mirakulösa och ändå kan man ibland tycka att det är rätt skönt att få vara helt själv hemma, som jag är nu!:-)
Fast efter några timmar brukar jag börja längta igen.


Var rädd om dig och familjen!

Kram
/Madeleine