fredag 30 april 2010

heja heja

Appropå Stockholm. Så här vilt gick det till på hotellet efter Grönanbesöket. Det är avsevärt lugnare nu men snart ska vår älskling (är han inte det sötaste man sett!) vara igång igen.
Själv ska jag nu på riktigt ta tag i att lägga mig före en viss annan. Har min bok (Hypnotisören) och ett gäng skvallertidningar att bläddra i. Oljudet från festligheterna (bara oljud för oss som inte får deltaga) hörs inte lika mycket till sovavdelningen så det ska nog gå bra.

Kram och god valborgsnatt!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Milo ÄR bland det sötaste vi sett! I morgon är han på G igen! Nu är det sovdags för lilla mig. Hoppas verkligen du och ni kan sova gott. Förstår att det inte låter lika mycket i er sovavdelning, skönt!
Kram Maggan1

Anonym sa...

Han är söt. Men inte sötast. För den kandidaten har jag här hemma!
Krya på er.

Anonym sa...

Gossen är så söt, men jag håller med anonym, jag har också en här hemma som är det allra sötaste. Ursäkta mig Maggan, men hur i hela fridens namn hinner du följa denna familj på alla sidor och TV och Radio. Vad jobbigt det måste vara att vara så intresserad av någon. Hoppas Milos 1 Maj blir bra och att Ni har lite bättre vårväder än vi här uppe i Västerås.

tessa sa...

Han är nog en riktig sötnos!

Carina sa...

Oj, vad lik dig Jonna din son är!! En riktigt goding!

Anonym sa...

Han är sötast utan tvekan. Själv har jag också sötast hemma hos mig;)
Så lååång han har blivit tycker jag och de där ögonen och kinderna är ju bara sååååå underbara!

Hoppas innerligt att ni fick sova gott och att ni i natt får göra detsamma.

Kram
/Madeleine

Anonym sa...

Ursäkta mig men hur i fridens namn kan man veta vad Maggan gör om man inte har super koll på henne och är det inte underbart att det finns själar som så kärleksfullt bryr sig om andra!??:-)
Varför ska några ALLTID klanka ned och trampa på sånt som är heligt
Kram till Maggan1 i denna kommentar:D

Anonym sa...

Men snälla anonym varför bry dig om att Maggan1 skriver o följer med. Hon skriver ju inget otrevligt.Har du inga andra bekymmer i livet tycker jag synd om dig.

Milo är en sötnos. Krama MILO-go.
Skall nu ut o köpa nåt gott till en liten sjuk , förkyld, fotbollsspelare. Kram

Anonym sa...

Hej Jonna,
Gillar du den boken? Jag tycker att den tillhör de absolut värst jag läst!

Hoppas du inte tycker att det är en tråkig kommentar och jag borde kanske kolla hur långt du läst i den innan jag uttalar mig. Men är ändå lite nyfiken på vad du tycker om den.

Grattis till "nya" magen!

mvh
johanna

Anonym sa...

Svar till Anonym:
Vad jag gör och hinner är väl upp till mig, eller?
Om du Jonna tycker jag är besvärlig så hoppas jag du talar om det för mig. Jag gillar dig och din familj, bryr mig inte det minsta om vad sk anonyma tycker. Jag står för mina tankar. känslor, omtankar om er till skillnad från Anonyma kommentatorer.
Du Jonna och din familj är mer än väl värda all uppskattning Ni får och mina ord här på bloggen är enbart tänkta till dig och din familj, inte till diverse Anonyma. Hoppas Jonna att du säger till mig om och när du tycker det blir för mycket av mig.
Jag känner inte dig och Marcus personligen, men jag uppskattar allt ni skriver om och berättar och ger mina enkla synpunkter och tankar kring dét. Jag önskar er allt gott nu och framöver! Och ett tack till er läsare som också uppskattar det jag skriver i Jonnas blogg. Övriga lämnar därhän utan ytterligare kommentarer. Jag bestämmer över min tid och vad lägger min tid och energi på!

Anonym sa...

Ett litet förtydligande:
Anonyma kommentaren från 3:e maj kl 23.41 kommer alltså från mig, Maggan1