tisdag 13 april 2010

på väg mot koll

Urinprov nedpackat.
Milo klädd och jag med. Snart. Tar emot att dra på mig jeansen. Pyjamasbrallor är så mycket skönare men passar inte riktigt att lunka omkring i överallt.
Eller?
Nu ska jag bara passa tiden så jag inte missar bussen till sjukan där tappen ska mätas om en timme.
Håll gärna en ledig tumme så att inget är förändrat och att inga fler restriktioner blir verklighet. Jag är glad över att få gå runt och leva upprätt och fortsätter gärna med det ett tag till. Viktigaste såklart just nu är att lilleplutt mår bra och att vatten finns därinne för henom att plaska i.
Det var den här dagen då med Dante som det gick mitt i morsdagsfikat hos mormor. Vill inte tänka på det, men det är det enda jag tänker på.
Nu ska jag ta tag i janseländet.

Hörs ikväll förhoppningsvis.
Hep.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jonna!

Håller givetvis alla tummar och tår för att allt ska fortsätta vara bra!

Kram Kicki från Norrköping

Jo tjena sa...

Håller tummarna för att allt går bra!

M.D sa...

Hoppas på det bästa,good luck :)

NinaKatarina sa...

Håller tummarna !!

Lilla jag sa...

Är det inte mode att gå i mysbyxor om man tittar på ungdomarna =)
kram

Birgitta å Nyfikne Herrn sa...

Jaaa, vi ska hålla tummarna för dig!
Kram

Anonym sa...

lycka till i dag, jag tänker på dig hoppas verkligen allt är bra, följer detta med oro och spänning. Kram tanten i LKP

Anonym sa...

Tänker och håller alla tummar jag har och ber för dej idag. Ser fram emot en fin rapport i kväll.
Stor tant-kram.

Frida sa...

klart jag håller en tumme!

Anonym sa...

Håller alla mina två tummar!!! Det här fixar du/ni!!!

Anonym sa...

Håller båda tummar att allt ser bara bra ut! Lycka till med både mätningen och urinprovet!
Kram Maggan1

Anonym sa...

Är det VUL eller vanligt UL dom kollar tappen med? /mia

Anna-K sa...

Två tummar håller jag här, att allt är ok med magen - vattnet - tappen o "lillan". Mjukisbyxor duger absolut för en gravidmage -inte så roligt att strosa omkring i kanske, men skit samma.Sköna kläder som inte skaver o stretar.

Ronja sa...

*håller tummrna för dj*