fredag 11 juni 2010

jag har tagit sudenten...

Jo det har jag, fast för länge länge sen. Nästan så man kunde göra en saga om det: -Det var en gång...
Snart ska vi till Stockholm och fira min kära kusin och guddotters student. Fatta gammal jag känner mig när guddottern tar studenten! Tycker jag själv sprang ut igår (även om det är en bit bakåt på det förra millenniet) och skrek i takt med de andra.
Ja ja. Tiden går onekligen.
Nu ska jag bara bestämma vilket av mina två tält jag ska ha på mig idag. Tur håret är snyggt iaf :-)

2 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Jag tycker också man känner sig lastgammal när andra tar studenten! Men det är onekligen roligt att få lite student-vibbar igen! :)

Anonym sa...

Hoppas du kom fram till vilke tält du skulle ha på dig! Där jag befann mig för studentfirande regnade det jäklar anamma så det var riktigt synd om både studenterna och oss andra. Men glädjen över själva studenten fanns där iaf och vi hade jättetrevligt trots att vi fick vara inomhus.
Kram Maggan1