torsdag 1 januari 2009

jag är glad och tacksam idag...

...för att raketmonstren tystnat och katterna sluppit vara rädda.
...för att färsk pasta (idag kronärtskocksfyllda ravioli) smakar så gott med enkel tomat och basilicasås.
...för att jag genomsvettig med glansiga ögon vågat titta på barnvagnssidor på nätet. (Väldigt lång beställningstid tydligen så snart kanske vi måste få tummen ur...)
...för att dagen nu är slut och en ny väntar imorgon. Hoppas jag.

Kram och god natt.



ps. Förlängde enkäten på höger sida tom 5:e februari så man kan ha lite koll på hur mycket som är kvar. 35 dagar idag. Uj uj.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och min sambo beställde en Crescent M300 igår från Saker och Sockor i Örebro, de har superrabatt på dem. Det skulle ta runt en vecka för dem att skicka dem, kanske något att titta på:)? Önskar er all lycka. Varmaste kramar från Skåne.

http://www.sakerochsockor.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=123

Anonym sa...

Ja, en barnvagn börjar allt bli dags att införskaffa och en massa annat som är behövligt när nu snart Mini tittar ut. Gissar på att en och annan sak i alla paket (som var på bilderna för en vecka sedan) också var till Mini. Nu är det bara en månad kvar ju .. helt fantastiskt! Hoppas det blir en lugn och skön månad, då ni kan slappna av och faktiskt njuta av att snart lilla Mini är hos er.

Anonym sa...

Men guuuuud Jonna, tiden går ju!! 35 dagar är ju ingenting! :D Vi har en Kronan duo, och fisen (Isola) älskar den. Hennes mor och far också. Fast den är inte sådär city-chick utan mer bastant och ordentlig! Kram och god fortsättning från trogen läsare

Unknown sa...

hej
måste fråga om du är nöjd med vagnen?
kikade på en sådan i örebro jag oxå.

Tacksam för svar
mvh Lotta