söndag 2 mars 2008

Charlotte Perelli kramade diamantförsedd dildo?

Eller så är det bara jag. Blev i alla fall full i fniss när jag såg den glittrande pålen i närbild. Ett tag senare förstod jag att det skulle föreställa hennes mikrofon, men nog såg den ut som nåt helt annat? Eller? Även om den blänkande "micken" tog, åtminstone min, fokus från mycket annat så uppfattade jag väl låten som den proffsigaste och helt rätt är det ju då att vi får återse båda i stora finalen i globen om några veckor.
Här kan ni läsa mer om gårdagens puss och gråtkalas.

Har beställt Tv Finland idag så helgen eller det som är kvar av den kommer fortsätta gå i schlagertecken, för ikväll ska jag titta på reprisen av finska upplagan! Blir spännande att se vem som ska tävla om finalplatserna mot bland annat det svenska vinnarbidraget i Belgrad senare i vår. Av erfarenhet har jag inga större förhoppningar, men det blir kul att se de tappra försöken. Och vem vet. Kanske blir det en Lordi i år igen?

Vi bilade hem redan idag från västkusten. En snabb men trevlig visit. Nästa gång hoppas jag kunna stanna en lite längre stund, dels för att det är roligt att vara där och dels för det blir mycket för mina ovana stackars fötter att köra fram och tillbaka så långt på ett dygn.

6 kommentarer:

Anna sa...

Nä, lägg av!!

Jag lovar att jag inte hade läst ditt inlägg när jag skrev mitt eget alldeles nyss!

finnjonna sa...

Roligt ju! Fast som sagt så är jag mest förvånad att inte fler reagerat och att inte tidningarnas löpsedlar skrek ut "dildo-chock" igår. he he.

Anna sa...

Dags för oss att sadla om, således...

Anonym sa...

Hej!

Jag har aldrig kommenterat tidigare men har läst ett tag.

Måste bara kommentera det där med diamantdildon. Det var min första tanke också när jag såg den. Till och med den där svarta `fart-skruven` i nederändan på den var med. Haha.. skönt att det inte bara är jag som har.. ehh.. fantasi..

Anonym sa...

Jodå det var min första tanke också. Men jag har inte hört någon annan sagt något.

finnjonna sa...

Skönt att man inte var ensam om att se den :-) Och precis fartskruven! Exakt vad jag tänkte. ha ha!