måndag 15 november 2010

årets pappa



Igår var det mamagala och passande nog på farsdag fick mina barns bästa pappa ta emot priset som årets papa 2010! Shit vad stolt jag är och såklart är årets pappa per automatik tillsammans med årets mamma även om hon (jag) inte fick något konkret pris. Fast det är känslan som räknas och den fanns där kan jag lova :-D
Mormor och morfar kom till Stockholm och var med finaste barnen så vi två kunde gå på vårt första galej ihop sen en tid tillbaka och det var mycket trevligt. Massor härliga mamas och god marinerad laxfilé bjöds det på.
Jag lyckades med min outfit rätt hyfsat tycker jag. Med mycket spray i håret och en blomma stor som en häst lyckades jag till och med lura mig själv att midjan gick inåt. Mycket uppskattat. En trist biverkning dock är blåsan på höger pekfinger som dök upp efter att jag tvingat i vaderna i för trånga stövlar alltfr många gånger på ett dygn. Men det var det värt som vi brukar säga.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygga ni är! OCh grattis till Marcus fina pris!

Milla sa...

Åhh, vad ni är vackra!!! Klart han vann priset han är ju bäst!!! ;O)

Kul med lite eget mys och bara ta vara på varandra i några timmar..

Mina barns pappa fick också ett pris fast inte lika fint sm Marcus.. Det var ju hemmagjort av barnen!!

HA det gott!! Kram Milla

Rosahjärtan sa...

Du är ju ursnygg! Grattis Marcus -även om jag anser att DU skulle haft pris efter allt du/ni gått igenom & för alla ensamdagar/nätter du har ansvaret då han jobbar istället. Men jag hoppas du får njuta av hans pris oxå!

Lena sa...

Jag vill inte vara en partypooper men jag tycker nog att du är mer årets mama än vad Marcus är papa. I alla fall när man läser den här bloggen.
Heja Jonna säger jag :)

Anonym sa...

Vad snygg du är Jonna! Härlig färg i håret också :)

Anonym sa...

Ni är så jättefina ihop!!

Helene sa...

Grattis till Marcus pris! Och du är jättesnygg. Jättefin outfit!

Anonym sa...

Oh, vad roligt att Marcus fick Årets Papa-pris 2010, gratulera honom så jättemycket! Grattis till dig också! Marcus skrev så fint på Passagenbloggen om utmärkelsen och bland det första han skrev var ju att han ville tacka dig och att det är ditt pris lika mycket! Det var verkligen fint! Och visst är det ju så! Ni är båda fantastiska människor, tycker jag utan att känna er personligen.
Jag gläds också med er att ni fick en trevlitg galakväll tillsammans.
Kram till er! //Maggan1

Anonym sa...

Missade att skriva att ni är så himla tjusiga! Och vilken underbar hårfärg du har Jonna!
//Maggan1

Emma sa...

åh vad fin du var :D Gillar ditt hår!

Thess sa...

Hurra för Marcus! (Och för DIG!) Och ni är superfina på bilderna.