onsdag 10 november 2010

utlottning

På fredag är det Norrköpings tur! Då kommer Marcus och Wayne Hussey till Lilla Teatern för att där göra sin poesikonsert med samma namn som Marcus senaste roman Att leva och dö som Joe Strummer.
Klockan 19:30 är det dags och biljetter finns på ticnet för 250 kr.

Har du ont om pengar är det värt att maila till biljetter@marcusbirro.se eftersom ett gäng biljetter har släppts till det trevligt låga priset 100 kr (!) styck och det finns några kvar. Först till kvarn... 

Fast nu till det ännu mer bästa.
Har du inte ens en hundring kvar såhär 10 dagar innan barnbidrag kan du vinna två av mig! Två biljetter helt gratis. Bra va! 
Det du behöver göra är att maila mig på finnjonna1@hotmail.com och berätta vem du skulle vilja leva som en kort stund ifall det inte vore som dig själv (dö behöver du inte alls om jag får bestämma).
Tre vinnare utses av mig på torsdag och dessa får 2 biljetter var. Tävlingen pågår till imorgon midnatt.
Kör!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju själva f-n att man bor så långt bort från alla turnéorter! Jag är verkligt ledsen för det! Men tacksam för dom bilder och filmsekvenser som finns utlagda från de olika turnéplatserna.
Hoppas på fulltalig publik i Nkpg. //Maggan1