torsdag 11 november 2010

jihuu

Imorgon fredag ska jag gå och se Marcus föreställning (Leva och dö som Joe Strummer)! Min kära vän Jess ska komma hit och vara med barnen så jag får sitta helt själv i en och en halvtimme i en mörk salong och bara njuta vackra ord och vacker musik. Underbart är förnamnet.

Klockan 19:30 Lilla Teatern imorgon fredag. Missa inte chansen att vinna biljetter dit.
Maila till mig på finnjonna1@hotmail.com och berätta vem du skulle vilja leva som för en stund.
Du har idag på dig!

Puss.

6 kommentarer:

*sanna* sa...

morjens :D
kul blogg du har!! är själv 23 och har två barn,, rätt så fullt upp ibland men nog e det kul alltid! ha en bra dag!
http://frusanna.blogspot.com

Anonym sa...

Fantastiskt att ha en sån vän så att du har möjlighet att se Marcus föreställning i morgon kväll! Det är inte alla som har sådana vänner. Hoppas du får en bra kväll!
Kram Maggan1

Alma sa...

:-) Då är jag inte ensam om att sitta helt själv i en och en halvtimme i en mörk salong och bara njuta vackra ord och vacker musik.
Kram.

Anonym sa...

Jag kommer också dit ensam! Då kan vi alla vara ensamma tillsammans och njuta av föreställningen ;)
Kul att du kan gå Jonna,
kram Louise

Anonym sa...

Vilken härlig vän du har! Jag håller tummarna för att du snart ska få sova ordentligt så att den där förlamande tröttheten går över. Om inte annat är det bara fem veckor kvar till det vänder och ljuset börjar komma tillbaka! Håll ut!

Anonym sa...

Ha så trevligt imorgon kväll du är värd ALLT!Andreas Carlsson i Idol skulle jag gärna krama ordentligt en kväll. VILKA ÖGON! Programmet är dåligt men puss Andreas...