fredag 12 november 2010

hemma

Vad kul det var ikväll! Och bra. Dante-texten var speciellt vacker, fastän tung. Blir nästan för jobbigt där ett tag. Fast jag lyssnade och är glad över det, för det släpper sen, gör mindre ont och är det någon som är värd en sån vacker text är det han, vår förstfödde lille son. (Mamma älskar dig!)
Sen fick jag småspringa hem. Tuttarna värkte järnet och även om Jess hade allt under kontroll ville jag hem till de små som båda var vakna och väntade.
Nu ska vi sova. Hela familjen.

Skriver mer imorgon, men tills dess tack Norrköping för att ni gjorde en fin kväll ännu finare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gläds verkligen med dig att du fick möjlighet att se föreställningen!
//Maggan1

Alma sa...

Vad kan man säga än att det var en härlig kväll med Birro och company. Jag skrattade jätte mycket, njöt av poesi och musiken och grät lite. Roliga att du kunde vara med.

Tänker hela tiden vilka underbara och starka personer ni er båda två.Jag beundrar er mycket. Man skulle vilja ha er som vänner :-) .Vi känner inte varandra personligt men har sett er några gången på stan :-) och läser nästa allt ni skriver.Måste säga att du är också jätteduktig på att skriva och rolig med.

Ha det så gott! Önskar dig och din underbara familj all lycka!Kram

Anonym sa...

En fantastisk kväll med Marcus och hans musikervänner. Mycket känslor. Många skratt, lite gråt. Så himla bra! Kul att det kom så mycket folk.
Kram Louise