fredag 19 november 2010

storebror visar vägen




5 kommentarer:

Mia sa...

Så underbart vackra , och lika. Jag har ju Norrköpingsanknytning så jag läser med glädje. Och även jag har kämpat med två ivf. Visst är man lycklig tillslut? Kram MIA (fd morrköpingsbo, kolla gärna min bligg)

Anonym sa...

Härliga bilder på barnen. Tack!!
Kram Maggan1

Anonym sa...

Vilka ljuvliga barn ni har. Man blir glad av att titta på dem. Otroligt söta.

Anonym sa...

Underbara ungar! Påminner om vår storebror och lillasyster! De fyller tre och 18 månader i januari.. En del bråk men när de håller sams så är de helt underbara att se på..

Anonym sa...

Gullebarnen. Vackra bilder igen. Milo söt som bara den, Mimmi växer till sig men GO! Blir en vacker tjej. Ser så fredliga ut då de ligger brevid varann så... Inget kiv där inte men blir det det så går det väl över. Min lillasyster 1 år yngre vi var för olika så i vuxen ålder har vi knappt nån kontakt saknar det inte
alls, utan bitterhet för allt jag gör gjorde/är/ var fel. T o m bagateller så det blev pinsamt.
Inte alltid lätt vara storasyster.
Hoppas Milo-go får bra kontakt med Mimmi som vuxen. Nu till boken. Krama Milo-go o Mimmi.